Kajko i Kokosz. Szkoła latania – plan wydarzeń

  1. Łamignat czuje się chory i otrzymuje od żony, Jagi magiczną fujarkę. 
  2. Mirmił, Kajko i Kokosz wracają wieczorem z polowania i nie zostają wpuszczeniu do grodu przez wcześniejszy rozkaz kasztelana. 
  3. Trójka wojów decyduje się na nocleg u Jagi, zostaje napadnięta przez Łamignata oraz zbójcerzy. 
  4. Krwawy Hegemon namawia Mirmiła, by ten nauczył się latać. 
  5. Mirmił pobiera nauki latania na miotle u Jagi, lecz kończy się to jego porażką. 
  6. Mirmił, Kajko i Kokosz wyruszają na Łysą Górę do Wyższej Szkoły Latania. 
  7. Mirmił uczestniczy w kursie latania, a Kajko i Kokosz dopuszczają się wybryków, za które zostają usunięci ze Szkoły. 
  8. Po ukończonym kursie cała trójka wraca do Mirmiłowa na latającym kufrze. 
  9. Trzej wojowie orientują się, że Mirmiłowo zostało zaatakowane przez zbójcerzy Krwawego Hegemona. 
  10. Bohaterowie smarują drzewo magiczną maścią i unoszą się na nim w powietrze. 
  11. Mirmił, Kajko i Kokosz rozgramiają oddziały zbójcerzy i zmuszają Krwawego Hegemona do odwrotu. 
  12. W Mirmiłowie wojowie zostają przyjęci jak prawdziwi bohaterowie. 
  13. Wydaje się wielką ucztę, na której Kajko nazywa Mirmiła „Walecznym”. 
  14. Trwa nieskończona szampańska zabawa.